PROCESSEN

Pre-produktion

business-office-computer-flatlay-kopi.jp

En af de vigtigste faser i filmproduktion er pre-produktionen. Her lægger vi i fællesskab en solid plan og strategi for, hvordan vi formidler dit budskab ud til den helt rigtige målgruppe. Dermed sikrer vi de bedste betingelser for, at jeres virksomhed får succes og skaber mere værdi for jeres kunder.

Samtidig bruger vi også denne fase på at forventningsafstemme og skabe den gode dialog mellem mig som producent og dig/jer som kunden, der skal stå tilbage med en oplevelse af at have fået indfriet de forventninger, som blev fastlagt ved projektets start.

 

Denne fase tager knap en time, hvor vi mødes eller ringer/skyper sammen og det er vigtigt at alle relevante parter i projektet er til stede. 

På mødet vil jeg endvidere bede jer tage stilling til nogle elementer, som er essentielle for værdien og effekten af jeres nye videoproduktion.

  • Målgruppen -  hvem taler vi til? 

  • Budskab - hvilken værdi eller hvilket budskab vil du/I gerne kommunikere?

  • Call-to-action - hvad skal modtageren motiveres til at gøre? 

  • Hvilken platform skal videoen bruges på? 

  • Brandidentitet - colorgrading, grafisk arbejde og effekter, æstetisk udtryk i filmen.

  • Logistik - lokation, personale, GDPR-godkendelse, planlægning af storyboard.

Når disse elementer er på plads, har vi en solid plan og en fælles vision for, hvordan filmen skal produceres, og vi er klar til at komme igang med produktionen. 

 

  

 

     

         

             

Skærmbillede 2020-06-21 kl. 20.52.27.png

Produktion

I forbindelse med optagelserne sørger jeg selvfølgelig for at medbringe alt det nødvendige filmudstyr, det kræver for at kunne producere video af højeste kvalitet. Alt fra linser, 4K kameraer, stativer, sliders, gimbals, drone, lysopsætning, baggrunde til produktvideoer/billeder/interviews samt teleprompter til indspilning af interview speak, hvis du/I vil scripte interviewet. 

Når alle skud er i kassen, påbegynder vi den næste og sidste fase af produktionen, nemlig post-produktionen.

Post-produktion

Skærmbillede 2020-06-20 kl. 16.46.36.jpg

Det er i post-produktionen, at historien tager form. Jeg bruger en bred vifte af programmer og plug-ins til at skabe et filmisk udtryk, som stemmer overens med jeres brand og branche. Når alt er redigeret, og det visuelle udtryk er forenet med lyddesignet, er jeg klar til at sende dig et færdigt udkast af filmen til gennemsyn. Jeg følger hurtigst muligt op på rettelser i filmen og sender dig herefter en ny version med aftalte rettelser. Når du er tilfreds, sendes den sidste fil som et digitalt download over Wetransfer til din e-mail.

 

Jeg ser frem til at se dig få succes, og skabe mere værdi til din forretning med din nye film.